nuffnang

30 January 2010

...29 jan 2010...

ermm....lps klas...tetibe bosan...
tatau nk wtpe...

tetibe je otak aku bernyala(ala mcm mentol kt otak tuh)
:p

ape kate p mne2...
memandangkan weekend ni sume housemate alek...
then aku xde ke mne2...

klo dia leh njoy suke2 kt seberang laut...
aku pon bleh r..
huhu~

lgi pon nk tenangkan kpale ni...
lps test...ngn proposal projek berlambak2...
need rest to refresh my mind...
huhu...

so plan nyer...MALACCA!!!!

then aku contact abg aku..
tnye dia kt ne..
kot2 leh amik aku n anta kt pudu...

seb bek dia free...
n ade kt ampang...
yela..nk jmp awexx laa tuh...

thnxx abg!

then aku suwo si iza belikn tix...
thnxx to iza n bron...
:)

kol10...tix ke melaka...
neves....xpnh nek bus.
hahahhaa..

apatah lgi kt pudu...
erghh...

leh lak jejak kasih ngn si amy n spe erk nme dia..
hahahha..
kwn2 alin...bdk2 uitm dulu...

then dpt msg tergempar dri nisya...
salsabilla kwn aku mse dip kt kptm bangi dulu...
telah meninggal sbb xcident...
innalillah....

sgt2 terkejot...
semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...
amin~

al-fatihah

No comments:

Post a Comment