nuffnang

27 April 2011

dont know ur motive

actually what are you want from me??if u just come and talk about the bad thing of mine...no need...

i know already who i am...i such a jerk...right?

playing around all the time huh?

always pretend to be a good person but dont realize that im the worst person right...ahahhaha...poor me...still want to cover up on my fault...

when i admit my wrong..when i just talk a bit..only a bit...u'll said that im covering...adehhh...its hard to talk with...especially you...who ever dont know me deeply...its hard to discuss kot...entahla...

ckp sikit...lebbih sikit...u ckp i lebey2...

semakin xphm...

sy bkn nk jtuhkn u or wut...im sorry klo ape i ckp selama ni...wt u saket ati..or terase...
really sorry...

i bkn lagi cm dulu...nk play around...i terase sgt..bile u ckp...i mainkan perasaan ab..n nk adjust u???hey...pliss oke...i xmemilih laa...i just trime pepel who can accept me with his full heart...his family can accept me too...who?i dont know...i never decide who to be the one..

i accept u because i tot u dh berubah...tpi rupenyer tidakk...still nk crik kesalahan i...still the same person before...i trime u dgn baik...i trime yg lain juga dgn baik...i xmemilih skng..spe layan i baik..i layan dia baik..who ever...lelaki ke pompuan...same shja...tp u bila tgk nme shapix...syafiq...ke spe2 yg u taw penah dgn i..u akn pk bkn2...i nk adjust laa..ape laa...selalu pk bkn2....i berkawan ngn spe2...n i xlarang juga mereka yg nk benci i or kutuk i pon...xkshlaa...

FYI..i xnk adjust spe2 dh skng...mls dh...i xnk jdi cm dulu...cuma nk fokus ngn dri sndri n career n family...even ssh utk sy...semua dh musnah...but i have to gain it back...insya-Allah...just need a moral support from others...not people who always condemn and gimme a -ve side...

i xnk adjust u pon..xnk..sbb xlayak kot...sbb i sentiasa direndah2kn oleh u...tp i xpenah nk merungut or wut sbb i sdr dri...even u just talk bout my dignity...dignity???ade ke?maruah i dh lme xde...even worst when it happened last year...trus xde...u know?u never know...what im facing to now...my feeling now...u know only ur dignity...me???

always think of urself...dun ever think of myself...

enough...dont torture me...anymore...im suffering enough oke..tp get my life back its hard..really hard..to gain the trust from others also hard..its hard for me to do it alone...dont u ever to add on some more oke..

now..i just wanna to gain my confidence first...my family...my career..even i dont know how to make the first step...its hard...really hard...all gone...keje xde...nk belajar alek...tpi taw mmg ssh...family pon pndng semacam...malu...haih...nak kawin??tpi spe nk sy kn...keje xde...xstabil lgi...berangan jela..

arghhh...susahnye jadi azah....

No comments:

Post a Comment