nuffnang

27 April 2011

aku vs mak kamoo

semalam...dia ade sms dekat hp chik...tanyakan kabar kami...

tpi bru pagi td balas....

mak: salam azah..apa kaba..mkcik hrap dan doa kn azah dan chik sentiasa sihat...mkcik di sini semuanya juga             sihat...kirim salam ke chik ye~

me:  salam acik..maaf semalam azah dh tido...chik pon kirim salam kt acik..alhamdulillah kami sihat juga..acik kje ke?azah harap iwan sihat...

mak: iya makcik keje...skng ni kt tpt kje..iwan sihat...azah ade col iwan x?

me:  maaf ganggu...azah takde call tapi azah dh mintak maaf dgn iwan...tpi mcam iwan susah je nak trime azah balik....

mak: xpelah azah kita tawakal jela pada tuhan..dia yang menentukan kehidupan kita...dan jodoh kita..klu memang jdoh azah ade dgn iwan..x ke manakan? mkcik kdg2 terfikir juga kalo iwan kawin dgn azah...ada ke iwan boleh jaga azah dgn baik...dalam agama...mkn pakai azah...semuanya lah....dlm rumah tangga...azah, makcik sayangkan azah rasa macam anak sendiri...sebab itulah makcik harap bila azah kawin biar dapat jodoh yang baik...makcik tompang gembira...

me: insyaallah trime kasih acik..yela..kalo ade jdoh..xke mne..azah pon tak tahu boleh ke pikul t.jwb jdi istri yg baik..sedia ke x...kirim salam kt iwan...

mak: tapi chik ada ajar azah ttg agama kan?ikot ape chik ajar, acik yakin azah akn jdi hamba Allah yg baik..akn jdi istri dan ibu yg baik..insyaallah..takpelah azah, azah pon tahu apa yg kurang ttg iwan..acik sniasa berdoa stu ari nnt iwan akn jdi org yg baik dlm semua perkara...termsuk suami dan hamba Allah...nnti mkcik smpaikan salam azah kt dia ye..

me: insyaallah..azah pon sentiasa doakan utk iwan :)

mak: PNC

me: takpelah acik..sabar..kita doakan jela...biarla dia dengan dunia dia sekarang..asalkan dia xkembali macam dulu...biar dia buat keje...khabarnya sekarang dia dengan lukisan..same2 laa kita doakan dia acik..

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete