nuffnang

24 April 2011

the best person that never be mine..

Terima kasih atas kejujuran mu itu..(you are my undefined person that no 1 know ..) awak ..akhirnya.. awak mengaku awak benci saya ganggu awak.. awak ade life sendiri.. yang boleh buat awak bahagia.. sampai ati awak kata: nak ape lagi! tak payah nak tahu ape2.. tengah serabot ni..:
cinta ku seindah aurora..
saye trgamam ..bila awak rply chat sye tu.. saya mntak maap kacau awak.. bodohnya saya syang org yang dah xsayang saya..yup!!hmm.. saya nak awak jadi kawan saya..walupon awk xsyg saye lagi..saya masa tu.. tak nangis.. saya just terkejut sanggup awak buat macam tu.. pada orng yang awak kata sayang dulu??? hmm.. jangan lah begitu.. saya tak mampu marah or benci awak.. .. saya hanya mampu menanggis saja saat ni.. kenapa susah untuk lupakan orang yang buat saya nanggis seperti awak ni.. kenapa saya tak sampai hati nak lupakan awak.. sedangkan hati ni dah cukup sakit dah.. terima kasih buat macam ni.. awak.. saya hargai segala yang awak dah buat untuk beri tahu saya ni semua. . dan tu semua beri tahu saya yang mana saya dah tak diperlukan dalam hidup awak.. bagus kan... ... saya dah mula faham sedikit2 lah.. tahniah kepada saya.. sebab sudah mula faham ..  jadi lah kawan saya.. saya tak minta lebih.. 
Ya ,Allah ampuni lah aku kerana sakit yang ku tanggung ini merupakan sakit .. yang hadir kerana terlalu memikirkan cinta dunia.. aku sangat berdosa..ampunilah aku.. aku mohon ya.Allah..
dulu awak penawar duka.. namun kini awak bisa yang tiada penawarnya... 

No comments:

Post a Comment