nuffnang

21 May 2011

alhamdulillah....sham kamikaze dh berubah kearah kebaikan!

sedang dok sebok2 men Fb...tetibe aku tertgk ade vid pasal sham kamikaze tuh...uhh....berubah???mksdnyer??/ape lgi aku yg kepoh ni terus laa bkk vid tuh...snggup tnggu vid loading abes dulu semata2 nk taw top stories kn..wakakakak :)) kepoh tol..hahahahha...so ni laa dia vid tuh :D


uhhh...alhamdulillah...lagi sorg artis kita menuju ke arah kebaikan...xsngka...yelaa...hidayah dri Allah swt...xde spe leh halang....Dia pilih....moga kita juga tergolong dlm golongan yg terpilih...Insyaallah...amin~

hurrmm...klo nk cite pasal si sham ni..aku pon xtaw gk..aku knal pon sbb dia terer men gitar..lagi2 lps dia terlibat dlm AF..huh~ kantoi..fanatik AF gak aku neyh..ehehheheh :)

ermm...klo korunk nk taw lebey lnjut psl sham ni..korunk google laa ea..ehhehe...xpon korunk click je kt sni...kt Abg Nara... wallahualam~

see ya~

No comments:

Post a Comment