nuffnang

24 December 2009

chik..im sory!!!!

arini...
aku berdosa lagi...
maafkan aku chik...

tanpa khabar berita...
buatkan kau hilang punca...
kau xdpt hubungi aku...
kau bagai nk gilerr...
xmakan...xtdo....
kau nanes...
kau semayang hajat...
kau xputus2 doa kn aku
kerana risaukan aku...

maaf~

aku xterniat...
aku tahu aku salah...
maaf chik..maaf...

sedey dgr sore mu pg td...
kau merayu...
jgn wt dia lgi cmtuh.
jgn wt dia risau lgi...
dgn suara teresak2...
ku taw...kau menanes...

ya Allah...
berdosanyer aku!

kau merayu jgn wt dia cmni lgi...
xmakan sbb risaukan aku...
xtdo pikirkan aku...
solat hajat tkot aku ditimpa malang...

kau juga bicara...
aku tidak punyer sape2...
melainkan dia...
dia je yg aku dlm dunia ni...
dia je tpt aku bergantung
hanya dia...
tiada spe yg kisah akn aku...
hanya dia..
selain dri-Mu, Tuhanku...

jika dia sudah tiada...
aku??
bagaimana dgn aku?
idop aku?
siapa nk bimbing aku?
psti terumbang ambing...
hanyut....rosak..rosak...

itu laa yg dia risaukn...
kalo dia sudah tiada...
siapa nk jga ku?
siapa nk bimbing aku?
siapa nk risaukan aku?

tiada siapa2 lagi melainkan dia..
hanya dia...

kau berkata...
ati mu xtntram pk kn aku...
mcm ade yg xkene...
risau semacam...

rupe2nyer benar kata mu...
aku ditimpa malang...
aku sakit....sakit sgt2...

tp ini tidak ku khabarkan pdmu...
aku xmahu menambah kerisauan mu terhdap ku...

ku khabarkan pdmu
hanya yg menyenangkan hatimu shja...
moga kau kembli ceria...kembali senyum...

ku mintak ampun dan maaf
ku tahu..ku byk salah dan silap pdmu

ku byk bg mslh pdmu..
dtgkn kerunsingan
mcm2 tlah ku buat...

maaf

tp ko ttp sabar...
melayan karenah aku...
melayan perangai aku...

terima kasih

aku tahu...
aku derhaka padamu
aku byk silap n salah
aku byk dosan ngn mu

maafkan aku whai chik~

aku tiada siapa2 melainkan kau whai chik...
aku tiada tpt bergantung selain kpdmu jua
kau laa mak..kaulah bapak...
kaula teman..kaulah sahabat...
kaulah cinta..kaulah syg...
kaulah tpt aku berteduh...
kaulah jua 'bank' aku...
kaulah jua tpt aku tompang ksh syg...
tika aku diundang mslh...
malapetaka...dll...

xkira ribut..hujan..taufan...
panas...kemarau...
miskin...kaya....
susah..senang....
duka..lara...

kau ttp disisi aku....
temani aku...
tolong aku...
bantu aku...
support aku...
fizikal dan mental...

terima kasih yg xterhingga buat mu whai chik~

jasamu xdpt aku balas....
jasamu terlalu byk...
hanya Tuhan yg mampu blasnyerr...

kaulah segalanya CHIK!


No comments:

Post a Comment