nuffnang

03 July 2009

|| Tq Kurt ||


hahhahahhahha :))
sudah lme rasenyerr aku xmengupdate blog aku ni...
kekeringan idea laa..adehhh~

lagi pon aku sedikit bz dlm miggu ni...
so no time to type everything...

so skng aku nk cite psl mggu ni...
aku ade trime stu bungkusan dri nation wide..
rupe2nyer sahabat aku dri terengganu yg kasik..
hahhahahha :))

wlpon aku sndri yg p amik kt tpt nation wide(sbb depa tatau nk crik alamat aku :p)
aku ttp menghargai pemberian kwn2 akuh...
so dgn bntuan Hani(sbb aku tatau tpt :p)
so aku menrima laa bungkusan ini!


b4 bkk...smpat snap..ahaks..
1st time trime adiah..hahahhahah :))

sesudah smpi kt mcd,aku trus bkk laa..
(excited seyh)
adeq n hani n kwn2 depa pon ade...
adeq aku tolong aku bkkkn..sbb ssh...

jeng3x

tadaaaaaaaaaa~

kekulit siput kerang sume ade..
ahaks...
xpnh aku trime dow...
cumel gak laa...

tp yg sedey...
ade yg pecah gak...
aduhhh~

xpelaa...
xnmpk sgt laa...
kn?kn?kn?

perfecto~

xkshlaa....
jnji aku ttp trime ole2 dri ko,KURT!

thnxxxx beb...
appreciate sgt2..
terharu doe ko igt aku..
ahhahahhahhahahhahahahhah :))

No comments:

Post a Comment