nuffnang

15 July 2009

|| interview kt SPA ||

hahahha.....at last...aku dpt interview kt gomen...
alhamdulillah...
so smlm aku p laa...

kol8 bru aku gerak dri ampang...
hahahhaa..siot je kn..
org nk dtg kol8..aku bru grak kol8...
cm hampehh...

dhlaaa naek cab ke putrajaya...
knelaaa 35rm...
pdn muke...
nk wt cne...
aku nk cpt kn...
HAVE TO!!!

kol9 aku smpi...
seb bek ade gak yg lmbt smpi cm haku..
xdelaaa aku sorg je kn..
ahaks :p

sesampai je...aku dpt no 11...
ya ampun..lme siot menunggu...
yg aku perhatikn...dkt stgh jam sorg2 kne interview...
cuak siot...lme tuh..ape laa yg dorunk dok tnye kn...
tkotnyerrrrrr.....

so aku dpt turn aku dlm kol 12 lebey...
hahahahha....
tkotnyerrr...
tp alhamdulillah...
aku sebat jelaa..lantak laa...
jnji aku lepas...
rupenyer aku org last utk arituh...
ahaks...

aku redha jela...
pasrah sudeyyy...
dapat xdpat aku redha..pasrah...
hope mmg dpt laaa...
tp klo dpt aku suke sgt2...
doa2 moga aku dptlaaa..
insyaallah...

kesengalan aku!!!

aku kt umh J

No comments:

Post a Comment