nuffnang

17 June 2009

|| frustated,saket ati,terkejot,bluurr,marah,geram ||


aku saket ati sgt dgn mr.J...
dia tipoo aku lg...
arghhhh...
dh bpe kali aku bilang..nk wt ppe gtaw aku...
bile dh kantoi..bru nk gtaw...
buat pe?kn?
benci laaa...
skng aku off hp..mls nk pk...
pdn mke..
tp..
aku rindu dye..huhu :"(


smlm..
pepagi lgg aku trime col dri minah mne nth..
dia tnye aku..aku ade trime check mne2 ke?
aku ckp laa xde..mmg dh sah2 xde...
pastuh dia ckp ade org nk amek dwet dia..
kiranya ade org amik check dia tp guna nama aku..
wth?bodo tol laaa...
aku mmg deny laa..sbb mmg aku xtaw ppe..
dia ckp nk report polis...
ok r..aku xksh...mmg aku xslh...
klo dia slh..n bank pon slh...
aku nk saman malu...
bodo r...
geramnyerr....


aku nk continue study..
tp npe sume xbg?
argh..tensen...
aku nk blaja laa...
ni mse dpn aku...
bkn mse dpn spe2...
korunk nk ke tnggung aku kelak?
pklaaa...adoiii...
tensennyerrrr...



No comments:

Post a Comment