nuffnang

30 November 2009

inilah 'AKU'

|| 301109 ||
~ends~
-si mantan-

^
|
|
|

'aku'


sgt sedey...
bile hanya perkataan 'bai'
sume musnah...

tatau yg berape lme ku tnggu..
bersiap bagai....
santek2...
just wanna going out wit u...

then???

ku sabo ngn pangai mu...
ku thn ngn sikap mu...
wpon bpe kali ko ttp mungkiri...
aku xpnh bersungut...
aku ttp senyum...

just for us..
but...
u never noe...
u never realise...

u just noe...
u always rite...
u never do the mistake..
just me...
me...
dlm pale u...
sume i slh...
sumenyerr i...


u tduh i bkn2...
u ckp i kuo ngn org ni...
pdhal sjk u tngglkn i..
tdo lah teman setia kuh....
smlm seharian aku tdo...

hp kuh biarkan silent...
fb kuh biarkan jua...
aku mengharapkan...
bile aku bgn...
ia cume mimpi ngeri....

tp....

rupenyr2 mimpi ngeri tersebut
menjadi knytaan...

being dumped.....
shittt...

aku?
nanes....
giler2....
xpnh aku down cmnie...
stlah kesah dulu...
hanya abg, chik je taw...
cmne aku dulu...
down sgt2...

its happened again...
but xseteruk dulu...
aku msih igt spe aku...
spe fmly aku..
spe kwn2 aku..
yg selalu ade...
bile aku perlukn seseorg...

terutama abg...
thnxxx abg...
abg byk bg sapot kt adk....
abg terlalu menjaga adk mu ni...
tq sbb sentiase ade bile adk down...

kwn2...
yg selalu ade bile aku kesepian...
salu sapot aku wpon aku ni
kdg2 xde mse utk kuo ngn korunk..
mcm2 alasan aku bgi...
semate2 nk jga ati n perasaan 'dia'

tp korunk ttp trime aku...
sapot aku....xputus2 bg dorngn...
korunk col...korunk tnye kaba...
smda sms or fb...
risaunyer korunk...

thnxxxx korunk...
terharu aku..
punyer kwn kaya loeh sume...
gue bangga sama kamoo...

korunk lah kwn sejati...
thnxxx being frens with me...
org yg kurang segalanyer2...
thnxxx kwn2...

maaf...
kalo smlm aku xangkat call....
aku xbls sms....
needs space for myself smlm...
mencari drikuh kembali....
mencari kekuatan utk aku...

alhamdulillah...
aku semakin pulih...
aku semakin kuat...
utk trime sume ni...

thnxx to Him...
kerana membenarkan aku merasai sume ni...

skng aku sadar...
yg aku hanyalah
org 'experiment'

anyway...
thnxx sbb sudi bg aku
merasai dunia bersama mu...

sakit..perit jerih aku...
kau xkn dpt rase...

sbb kau sdh mersainyer 'dulu'
tp kau bg aku pula merasai nyerr..

aku taw perasaan mu dulu...
maafkan aku...

sume ni mmg dtg dri kesilapan aku...
u n i noe who is 'that person'
n we also noe..
spe yg kne mntk maaf...

and
i mintak maaf utk sume ni...
sgt2 maaf...

halalkn sume antra kite...
and no need to apologize to me..
kamo xde slah pon..
and i sntiase
memaafkan org disekeliling kuh..
and sntsa menghalalkan ape jua..

aku xkn bermusuh dgn mu...
ko bkn musuh kn...
jgn risau....

just gimme some space..
some time...
to recharge myself again...
to recover back...
to start a new life...

when im back to me myself...
when im smiling again...
when im full with happiness...
itulah AKU....

u can find me....
insyaallah...

....inilah 'AKU'....

No comments:

Post a Comment