nuffnang

01 August 2009

|| interview cm vavi ||


27hb arituh supposedly aku ade interview..
kt area cheras...
punyer laa bersiap...
all blek tuh...
:p

c dilla laa tukang pkikn tdung...
ni pon pinjam dia pnyer...
thnxx dilla...

aku pon g laa ngn abg aku...
shean dia mangun pepagi...
hehehhe..
thnxx abg kuh!


ptotnyer kne interview kol spoloh...
kol 9 bru gerak...
nk cri tpt lg...
mse col arituh,dia gtaw kt area jj cheras selatan...
yg aku taw nmpk??

so aku pon tnye laa abg sham(abg ex aku)
cehh..yg jwb ex aku...
adoiyai...
seb bek dia bg direction oke...
thnxxx mr.S...

tpt yg sebetol2nyer kt area bandar mahkota cheras...
siot tol..jauh tuh dri jj...
penipu hawau...
aku terpkse tnye org duh~

bile dh jmp tpt...
dh jmp company..
(based on the address)
mmg sah2 wujud...

tp yg jd mslah...
stu hape pon xde yg mnunjukkn dats the real company..
no name...no any sign....
biler abg aku ketuk pintu yg mcm hape...
xde yg bkk...
hangin dol..

aku pon ngn geram..
ajak abg aku alek...
so aku pon xpegi laa interview tuh...

so moralnyer...maybe kne tipuu...
huwawawawwaw :))

No comments:

Post a Comment